Thursday, November 28, 2019

PAKEJ SPA PERKAHWINAN


PAKEJ SPA RAJA SEHARI DI SCHADA BEAUTY & SPA



Bagi  mereka yang bakal  menjadi raja sehari sudah pasti ingin merehatkan diri, teringin untuk bermanja di spa dan menaikkan seri wajah sebelum hari majlis perkahwian yang dinanti-nantikan oleh bakal mempelai dan juga tetamu yang akan hadir..

Dengan ini, SCHADA BEAUTY & SPA ada menyediakan pakej-pakej hebat dan menjimatkan bagi mereka yang ingin mendapatkan rawatan spa pakej pengantin..

Antara pakej-pakej yang disediakan adalah seperti..

Pertama.. untuk bakal pengantin yang mahukan pakej jimat dan berpatutan boleh mendapatkan PAKEJ RAJA SEHARI BUDGET dengan berharga RM239 SAHAJA. Kami menawarkan rawatan seperti..



·         Sauna

Pelanggan akan memulakan rawatan sauna bagi pakej ini, tempoh rawatan sauna selama 20 minit..kebaikan bersauna dapat membuang segala toksik dalam badan, kalori dan menyegarkan tubuh badan malah badan akan terasa lebih ringan.



Ini adalah alatan yang digunakan bagi sauna pelanggan. Kami akan tetapkan lebih kurang 30 min, 10 minit awal bagi pengeluaran wap, kemudian 20 minit masa untuk bersauna dan kami akan menetapkan suhu yang bersesuaian mengikut keadaan dan keselesaan pelanggan.


Berikut adalah gambar pelanggan yang telah melakuka sauna badan. Sambil bersauna kami memberikan keselesaan pada pelanggan.

·         Mandi Bunga Penaik Seri

Mandi bunga merupakan satu amalan nenek moyang kita bagi menaikkan seri wajah ini kerana mandian bersertakan bunga ini dapat memberikan kesegaran pada wajah, memberikan kesan seri daripada aura positif daripada kelopak-kelopak bunga tersebut

      

     

Kami menggunakan kelopak-kelopak bunga mawar yang segar dan mekar lagi harum..



Pelanggan mandi bunga kami akan biarkan mandi selama 15-20 minit di dalam tab mandi berserta hiasan kelopak-kelopak mawar merah, pink dan warna-warna bunga mawar yang lain seperti putih, ungu cair, kuning dala keadaan gelap samar-samar bersertakan cahaya lampu lilin di hujung tab mandi..pasti ia sangat-sangat menenangkan pelanggan..

·         Body Scrub

Skrub badan amatlah penting sebenarnya kerana ia dapat menangglkan kekotoran dan daki pada badan kita.. Di spa kami terdapat beberapa jenis skrub seperti skrub herba dan whitening. Bagi pakej ini, kami menawarkan skrub whitening bagi pelangan.


Skrub whitening dapat mencerahkan dan menghaluskan kulit badan



Kami akan skrub pada keseluruhan badan termasuklah pada bahagian-bahagian pelipat dan sukar untuk dicapai.. kami akan pastikan yang anda merasakan kulit halus dan lebih lembut selepas melakukan skrub whitening

·         Aura Seri Facial

Facial aura seri atau pembuka seri wajah..facial ini dapat memberikan kesegaran pada wajah, pelancaran darah di wajah dekat urutan khas pada point-point wajah pelanggan...



Facial ini dapat memberikan wajah pelanggan jaub lebih berseri selepas melakukan rawatan ini


Sudah semestinya pelanggan akan kembali lagi bagi mendapatkan rawatan facial aura seri muka ini

**Percuma** Manicure Express & Minuman Ginger Tea bagi pelanggan bakal mempelai




**TEASER PENERANGAN TENTANG PAKEJ PERKAHWINAN BUDGET OLEH FOUNDER SCHADA BEAUTY & SPA, PUAN SCHADA**


Kedua.. terdapat PAKEJ RAJA SEHARI SIMPLE  yang berbaloi dengan harganya hanya RM359 SAHAJA. Rawatan dalam pakej menawarkan..



·         Sauna
·         Mandi Bunga Penaik Seri
·         Body Scrub
·         Aura Seri Facial
·         Urutan Full Body



**Percuma** Manicure Express & Pedicure Express



Ketiga.. pakej bagaikan seorang permaisuri iaitu PAKEJ RAJA SEHARI VIP yang sangat istimewa dengan berharga hanya RM699 SAHAJA. rawatan-rawatan..



·         Urutan Full Body
·         Sauna
·         Body Scrub
·         Bertangas
·         Aura Seri Facial
·         Manicure Express
·         Pedicure Express
·         Body Bleaching
·         Mandi Bunga Penaik Seri
·         Hair Treatment

**Percuma** Minuman Ginger Tea & Eyelash Perm


PELBAGAI PAKEJ RAWATAN SPA PERKAHWINAN BAGI PARA MEMPELAI YANG TERCARI-CARI TEMPAT UNTUK MENDAPATKAN SPA ISTIMEWA SEPERTI PERMAISURI SEBELUM TIBA MAJLIS ATAU HARI BAHAGIA YANG DINANTI-NANTIKAN. CEPAT-CEPAT DAPATKAN PAKEJ SPA PERKAHWINAN INI HANYA DI SCHADA BEAUTY & SPA


Untuk mendapatkan rawatan spa pakej raja sehari boleh hubungi 0198196019


Untuk mendapatkan rawatan spa pakej raja sehari boleh hubungi 0198196019


Untuk mendapatkan rawatan spa pakej raja sehari boleh hubungi 0198196019

No comments:

Post a Comment

Tebus rawatan kuku (manicure express ) secara PERCUMA

TEBUS RAWATAN MANICURE EXPRESS PERCUMA   Sila whatsapp maklumat diri anda  +6019- 8196019 untuk menebus rawatan manicure express secara...